Jak napisać reklamację do wypożyczalni samochodów?

Wzory reklamacji w języku polskim

W okresie pomiędzy <wprowadź dzień lub okres, w którym wynajmowałeś/aś samochód>, wynajmowałem samochód z Państwa wypożyczalni <nazwa wypożyczalni> w <nazwa miasta i kraju> pod numerem rezerwacji <numer rezerwacji>.

Opis sytuacji i uzasadnienie

Świadczone przez Państwa usługi nie spełniły moich oczekiwań, ponieważ <opisz, dlaczego nie jesteś zadowolony z usług wypożyczalni, np.: wydany samochód był gorszej klasy lub zastała pobrana dodatkowa opłata za ubezpieczenie, której nie było w ofercie>.

Żądanie i termin rozpatrzenia

Domagam się (określ swoje żądania, np. zwrot różnicy pomiędzy wynajmem auta wyższej klasy od samochodu otrzymanego lub zwrot za dodatkowe ubezpieczenie). Proszę o ustosunkowanie się do niniejszej skargi w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

Z poważaniem
<imię i nazwisko>

Załączniki:

  • kopia umowy
  • potwierdzenie przelewu lub wyciąg z karty kredytowej
  • zdjęcia otrzymanego samochodu

W okresie pomiędzy <wprowadź dzień lub okres, w którym wynajmowałeś/aś samochód>, wynajmowałem samochód z Państwa wypożyczalni <nazwa wypożyczalni> w <nazwa miasta i kraju> pod numerem rezerwacji <numer rezerwacji>.

Opis sytuacji i uzasadnienie

W czasie korzystania z auta nie spowodowałem żadnej szkody, jednak z mojej karty została pobrana opłata za naprawę auta.

Żądanie i termin rozpatrzenia

Domagam się zwrotu niesłusznie pobranej z mojego konta płatności. Proszę o ustosunkowanie się do tego <listu / e-maila> w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

Z poważaniem
<imię i nazwisko>

Załączniki:

  • kopia umowy
  • potwierdzenie przelewu lub wyciąg z karty kredytowej
  • zdjęcia uszkodzeń samochodu wykonane przed odebraniem auta

Wzory reklamacji w języku angielskim

On <enter the day>, I rented a car from your rental company <car rental company name> in <city and country name> under reservation number <reservation number>.

Description of the situation and justification

The services you provided did not meet my expectations, since <determine why you are not satisfied with the services of the rental company, e.g.: the car provided was of lower class or an extra insurance fee was charged, which was not included in the offer>.

Request and deadline for processing

I request (specify your requests, e.g. reimbursement of the difference between renting a car of a higher class than the car received or reimbursement for extra insurance). I am looking forward for your reply to this complaint within 14 days from the date of receiving it.

Yours faithfully,
<first and last name>

Attachments: 

  • copy of the contract
  • confirmation of the money transfer or statement from the credit card
  • photos of the car

On <enter the day>, I rented a car from your rental company <car rental company name> in <city and country name> under reservation number <reservation number>.

Description of the situation and justification

I have not done any damage while using the car, however, my card has been charged for the repair of the car.

Request and deadline for processing

I request the return of the payment wrongly debited from my account. I am looking forward for your reply to this <letter/e-mail> within 14 days from the date of receiving it.

Yours faithfully,
<first and last name>

Attachments: 

  • copy of the contract
  • confirmation of the money transfer or statement from the credit card
  • photos of the car (made prior to car collection)
 
Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.