Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało zestawienie linków do formularzy reklamacji wybranych, europejskich linii lotniczych.

Jego celem jest pomoc konsumentom w procesie reklamacji w sytuacji gdy linia lotnicza zagubiła lub uszkodziła bagaż albo opóźniła lub odwołała lot. Część formularzy wymaga złożenia reklamacji w języku angielskim. Informacja na ten temat znajduje się przy linkach:

  • (EN) reklamacja lotu w języku angielskim,
  • (PL) reklamacja lotu w języku polskim.

A

B

British Airlines (EN)
reklamacje ogólne
Brussels Airlines (EN)
Bulgarian Air (EN)

C

Czech Airlines (PL)
Croatia Airlines (EN)
Easy Jet (EN) odwołane / opóźnione loty
Easy Jet admin@damagedluggage.com reklamacje bagażowe wyłącznie e-mailowo (EN)

E-F

I

Iberia (EN)
Icelandair (EN)
odwołane/opóźnione loty
Icelandair (EN) reklamacje bagażowe

K-L

KLM (EN)
LOT (PL) reklamacje ogólne
LOT (PL) reklamacje bagażowe
Lufthansa (PL) skopiuj mail

N-R

Norwegian Air Shuttle (EN)
odwołane/opóźnione loty
Norwegian Air Shuttle (EN)
reklamacje bagażowe
Ryanair (PL)
odwołane/opóźnione loty
Ryanair (PL)
reklamacje bagażowe

T-W

TAP Portugal (EN)
Travel Service (PL)
reklamacje bagażowe
Travel Service (EN)
reklamacje ogólne
Wizz Air (PL)  należy
się zalogować

ECK Polska zastrzega, że adresy stron formularzy skarg w poszczególnych liniach lotniczych mogą ulec zmianie.
W przypadku problemów z linkiem, uprzejmie prosimy o kontakt z linią lotniczą.

Skip to content