Polski konsument kupił bilety lotnicze przez Internet, na stronie przewoźnika, dokonując przelewu za 1436 PLN. Następnego dnia rezerwacja nie była widoczna w systemie rezerwacji online.

Konsument dokonał kolejnej rezerwacji biletów, ponieważ uzyskał telefonicznie zapewnienie, że pierwsza transakcja zostanie anulowana i otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni.

Pomimo złożenia kilku reklamacji do przewoźnika, konsument otrzymał zwrot pieniędzy w pełnej wysokości dopiero po interwencji Sieci ECK.

Zobacz też:

Jakie prawa mają pasażerowie linii lotniczych?

Polski konsument kupił bilety lotnicze przez Internet, na stronie przewoźnika, dokonując przelewu za 1436 PLN. Następnego dnia rezerwacja nie była widoczna w systemie rezerwacji online.

Konsument dokonał kolejnej rezerwacji biletów, ponieważ uzyskał telefonicznie zapewnienie, że pierwsza transakcja zostanie anulowana i otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni.

Pomimo złożenia kilku reklamacji do przewoźnika, konsument otrzymał zwrot pieniędzy w pełnej wysokości dopiero po interwencji Sieci ECK.

Zobacz też:

Jakie prawa mają pasażerowie linii lotniczych?

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.