W konsekwencji skontaktowała się z przewoźnikiem, jednak ten odmówił jej refundacji. Po nieudanej próbie zwróciła się o pomoc do sieci ECC-Net. ECK Polska po analizie sprawy przekazało ją do ECK Irlandia, które skontaktowało się z przewoźnikiem. Linia lotnicza pomimo wcześniejszej odmowy, zaakceptowała argumentację sieci ECC-Net. Po dwóch tygodniach od momentu przekazania sprawy, konsumentka otrzymała zwrot w wysokości 258 euro (1084 PLN).

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.