Podczas pobytu w Krakowie konsumentka udała się do salonu fryzjerskiego tej samej sieci, aby skonsultować usługę. Otrzymała informację, że jej włosy nie powinny wyglądać w ten sposób. Konsumentka próbowała rozwiązać spór samodzielnie, jednakże bezskutecznie. Dzięki ECK Norwegia i ECK Polska, które kontaktowało się w imieniu konsumentki z salonem fryzjerskim, przedsiębiorca oddał jej łącznie 703 zł.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.