W tegorocznej akcji udział wzięło ponad 460 sklepów. Analiza formalno-prawna oraz ocena przeprowadzona przez członków Kapituły Konkursu doprowadziła do wyłonienia ostatecznych Laureatów.

Na liście najlepszych znalazły się:

– Sferis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
– Asrtohobby.pl Marcin Sienko z siedzibą w Krakowie
– QPROJECT s.c. Michał Kuriata, Agata Miller-Kuriata z siedzibą we Wrocławiu
– FitnessAuthority Alicja Zarębska z siedzibą w Gdańsku
– SORTMUND Joanna Pieniążek-Basta z siedzibą w Krakowie

Specjalne wyróżnienie przyznane przez Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce otrzymał sklep internetowy Wec.com.pl jako platforma przyjazna zagranicznym konsumentom.

Konkurs Bezpieczny eSklep to akcja, której celem jest wyróżnienie sklepów znających i szanujących prawa konsumentów w swojej codziennej działalności. „Kolejna edycja Konkursu pokazuje większą świadomość graczy na rynku e-commerce w zakresie swoich prawnych obowiązków oraz praw konsumentów. To bardzo dobry znak, bo większe zaufanie klientów to większa dynamika rozwoju tego rynku. Wbrew pozorom standardy bezpieczeństwa, które należy spełnić nie są wygórowane”, tak drugą edycję Konkursu podsumował Sebastian Christow, dyrektor Departamentu Gospodarki Elektronicznej w Ministerstwie Gospodarki. „Mamy nadzieję, że Konkurs Bezpieczny eSklep wpisze się trwale w kalendarz wydarzeń związanych z polskim handlem elektronicznym i przyczyni się do wzrostu zaufania, do sklepów internetowych oraz tej formy zakupów”, dodaje Kinga Szewczyk z Instytutu Logistyki i Magazynowania.

Sklepy wyróżnione w Konkursie otrzymały dyplomy, prawo posługiwania się oznaczeniem graficznym oraz nagrody ufundowane przez partnerów akcji, Certyfikat SSL od Unizeto Technologies SA oraz voucher na Certyfikat Firma Wiarygodna Finansowo od BIG InfoMonitor.

Podczas Konferencji, odbyła się także debata pt. „Jak zwiększać udział e-commerce w sprzedaży detalicznej”. Wzięli w niej udział Zastępca Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Andrzej Lewiński, Dyrektor Europejskiego Centrum Konsumenckiego – Piotr Stańczak, Prezes Federacji Konsumentów – Kamil Pluskwa-Dąbrowski, Dyrektor Zarządzający serwisu Opineo – Paweł Kucharzak oraz Dyrektor Zarządzający w Cyfrowe.pl – Jarosław Banacki.

Tegoroczną edycję Konkursu wspierały merytorycznie: Europejskie Centrum Konsumenckie, Federacja Konsumentów, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Kancelaria Radcy Prawnego MPW, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Patronat honorowy objął Wicepremier Minister Gospodarki Waldemar Pawlak oraz Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych Wojciech Rafał Wiewiórowski. Partnerami akcji były firmy Benhauer, Siódemka, Transferuj.pl, Cklic Shop, Unizeto Technologies, BIG InfoMonitor.

W tegorocznej akcji udział wzięło ponad 460 sklepów. Analiza formalno-prawna oraz ocena przeprowadzona przez członków Kapituły Konkursu doprowadziła do wyłonienia ostatecznych Laureatów.

Na liście najlepszych znalazły się:

– Sferis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
– Asrtohobby.pl Marcin Sienko z siedzibą w Krakowie
– QPROJECT s.c. Michał Kuriata, Agata Miller-Kuriata z siedzibą we Wrocławiu
– FitnessAuthority Alicja Zarębska z siedzibą w Gdańsku
– SORTMUND Joanna Pieniążek-Basta z siedzibą w Krakowie

Specjalne wyróżnienie przyznane przez Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce otrzymał sklep internetowy Wec.com.pl jako platforma przyjazna zagranicznym konsumentom.

Konkurs Bezpieczny eSklep to akcja, której celem jest wyróżnienie sklepów znających i szanujących prawa konsumentów w swojej codziennej działalności. „Kolejna edycja Konkursu pokazuje większą świadomość graczy na rynku e-commerce w zakresie swoich prawnych obowiązków oraz praw konsumentów. To bardzo dobry znak, bo większe zaufanie klientów to większa dynamika rozwoju tego rynku. Wbrew pozorom standardy bezpieczeństwa, które należy spełnić nie są wygórowane”, tak drugą edycję Konkursu podsumował Sebastian Christow, dyrektor Departamentu Gospodarki Elektronicznej w Ministerstwie Gospodarki. „Mamy nadzieję, że Konkurs Bezpieczny eSklep wpisze się trwale w kalendarz wydarzeń związanych z polskim handlem elektronicznym i przyczyni się do wzrostu zaufania, do sklepów internetowych oraz tej formy zakupów”, dodaje Kinga Szewczyk z Instytutu Logistyki i Magazynowania.

Sklepy wyróżnione w Konkursie otrzymały dyplomy, prawo posługiwania się oznaczeniem graficznym oraz nagrody ufundowane przez partnerów akcji, Certyfikat SSL od Unizeto Technologies SA oraz voucher na Certyfikat Firma Wiarygodna Finansowo od BIG InfoMonitor.

Podczas Konferencji, odbyła się także debata pt. „Jak zwiększać udział e-commerce w sprzedaży detalicznej”. Wzięli w niej udział Zastępca Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Andrzej Lewiński, Dyrektor Europejskiego Centrum Konsumenckiego – Piotr Stańczak, Prezes Federacji Konsumentów – Kamil Pluskwa-Dąbrowski, Dyrektor Zarządzający serwisu Opineo – Paweł Kucharzak oraz Dyrektor Zarządzający w Cyfrowe.pl – Jarosław Banacki.

Tegoroczną edycję Konkursu wspierały merytorycznie: Europejskie Centrum Konsumenckie, Federacja Konsumentów, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Kancelaria Radcy Prawnego MPW, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Patronat honorowy objął Wicepremier Minister Gospodarki Waldemar Pawlak oraz Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych Wojciech Rafał Wiewiórowski. Partnerami akcji były firmy Benhauer, Siódemka, Transferuj.pl, Cklic Shop, Unizeto Technologies, BIG InfoMonitor.

Skip to content