Neven Mimica, unijny komisarz ds. polityki konsumenckiej, powiedział: „Egzekwowanie praw konsumentów, także w szybko zmieniającym się środowisku cyfrowym, jest moim priorytetem. Cieszę się, że w ramach tej akcji kontrolnej rozwiązano niektóre z najistotniejszych problemów związanych z pobieraniem treści cyfrowych. Jeszcze rok temu sytuacja była nie do zaakceptowania – niezgodnych z przepisami było ponad 50 proc. stron internetowych. Odsetek ten spadł obecnie do 20 proc. i oczekujemy dalszej poprawy. To duży postęp, ale będziemy starali się osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty.

Tę poprawę ochrony konsumenta zawdzięczamy tzw. „akcji kontrolnej”, czyli ogólnounijnej kontroli stron internetowych, która ma na celu wykrycie przypadków naruszenia prawa.

Więcej: Informacja prasowa KE

Neven Mimica, unijny komisarz ds. polityki konsumenckiej, powiedział: „Egzekwowanie praw konsumentów, także w szybko zmieniającym się środowisku cyfrowym, jest moim priorytetem. Cieszę się, że w ramach tej akcji kontrolnej rozwiązano niektóre z najistotniejszych problemów związanych z pobieraniem treści cyfrowych. Jeszcze rok temu sytuacja była nie do zaakceptowania – niezgodnych z przepisami było ponad 50 proc. stron internetowych. Odsetek ten spadł obecnie do 20 proc. i oczekujemy dalszej poprawy. To duży postęp, ale będziemy starali się osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty.

Tę poprawę ochrony konsumenta zawdzięczamy tzw. „akcji kontrolnej”, czyli ogólnounijnej kontroli stron internetowych, która ma na celu wykrycie przypadków naruszenia prawa.

Więcej: Informacja prasowa KE

Skip to content