Pomimo upływu ośmiu tygodniu, na koncie konsumenta nie pojawiła się spodziewana kwota 20 euro. Kupujący zwrócił się o pomoc do ECK Polska. Dzięki współpracy polskiego i węgierskiego centrum, konsument otrzymał zwrot pieniędzy w ciągu zaledwie dwóch tygodni. Ponadto ECK Polska rozważa zgłoszenie działalności przedsiębiorcy  do UOKiK w ramach CPC-Net (sieć współpracy organów ochrony konsumentów państw członkowskich UE) jako zbiorowe transgraniczne naruszenie interesów konsumentów.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.