Zagadnienia poruszane podczas wykładu:

  1. Zawieranie umowy z przewoźnikiem a możliwość odstąpienia od niej.
    Przykłady zapisów w regulaminach tanich przewoźników.
  2. Jak powinna być podawana cena za bilet lotniczy?
  3. Roszczenia pasażera z tytułu opóźnionego bądź odwołanego lotu,
    a zadania sieci NEB-Net.
  4. Jak tanie linie lotnicze realizują tzw. „obowiązek opieki”?
  5. Co zrobić jeżeli mój bagaż został zniszczony, opóźniony bądź zagubiony?

Spotkanie poprowadzi Magdalena Krużyńska – ekspert Europejskiego Centrum Konsumenckiego

Wykład odbędzie się w Europe Direct Warszawa – Centrum Przedsiębiorczości Smolna, ul. Smolna 4 (wjazd od ul. Kruczkowskiego).

Wstęp wolny. Istnieje możliwość otrzymania certyfikatu uczestnictwa.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc udział w spotkaniu wymaga wcześniejszej rejestracji pod adresem: wyklady_europejskie@um.warszawa.pl

Zagadnienia poruszane podczas wykładu:

  1. Zawieranie umowy z przewoźnikiem a możliwość odstąpienia od niej.
    Przykłady zapisów w regulaminach tanich przewoźników.
  2. Jak powinna być podawana cena za bilet lotniczy?
  3. Roszczenia pasażera z tytułu opóźnionego bądź odwołanego lotu,
    a zadania sieci NEB-Net.
  4. Jak tanie linie lotnicze realizują tzw. „obowiązek opieki”?
  5. Co zrobić jeżeli mój bagaż został zniszczony, opóźniony bądź zagubiony?

Spotkanie poprowadzi Magdalena Krużyńska – ekspert Europejskiego Centrum Konsumenckiego

Wykład odbędzie się w Europe Direct Warszawa – Centrum Przedsiębiorczości Smolna, ul. Smolna 4 (wjazd od ul. Kruczkowskiego).

Wstęp wolny. Istnieje możliwość otrzymania certyfikatu uczestnictwa.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc udział w spotkaniu wymaga wcześniejszej rejestracji pod adresem: wyklady_europejskie@um.warszawa.pl

Skip to content