Niestety odkrył na nich wady, więc odmówił przyjęcia towaru. Konsument poprosił o wymianę sofy na nową, wolną od wad. Sprzedawca nie dysponował już takim towarem, wobec tego zaproponował zniżkę w wysokości 5%. Konsument stwierdził, że w tej sytuacji chce rozwiązania umowy. Przedsiębiorca się nie zgodził i nie reagował na kolejne telefony oraz maile. Konsument zwrócił się po pomoc do ECC-Net. Po interwencji ECK Polska, sprzedawca przystał na rozwiązanie umowy, odebrał od konsumenta wadliwą kanapę i zwrócił mu wszystkie pieniądze.

Niestety odkrył na nich wady, więc odmówił przyjęcia towaru. Konsument poprosił o wymianę sofy na nową, wolną od wad. Sprzedawca nie dysponował już takim towarem, wobec tego zaproponował zniżkę w wysokości 5%. Konsument stwierdził, że w tej sytuacji chce rozwiązania umowy. Przedsiębiorca się nie zgodził i nie reagował na kolejne telefony oraz maile. Konsument zwrócił się po pomoc do ECC-Net. Po interwencji ECK Polska, sprzedawca przystał na rozwiązanie umowy, odebrał od konsumenta wadliwą kanapę i zwrócił mu wszystkie pieniądze.

Skip to content