Głównym celem konkursu jest promowanie stosowania przez sklepy dobrych praktyk gospodarczych w handlu elektronicznym, a w szczególności jakości i rzetelności świadczonych przez przedsiębiorcę usług. Patronat honorowy nad konkursem objął Minister Gospodarki, Wicepremier Waldemar Pawlak.

Udział handlu elektronicznego w sprzedaży detalicznej systematycznie rośnie. W ciągu roku, w e-handlu zaobserwować można kilka okresów wzrostowych, jednak największe zainteresowanie sklepami on-line występuje w grudniu. Kupujemy wówczas nawet dwa razy więcej niż w poprzednich miesiącach. Prognozy Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przewidują, iż w grudniu 2010 ok. 15 milionów Polaków skorzysta z tej formy zakupów. Właściciele sklepów internetowych często nie zdają sobie sprawy, że liczba ta mogłaby być znacznie większa, gdyby e-klienci mieli większe zaufanie do sklepów. Według badań serwisu Sklepy24.pl aż 67% klientów rezygnuje, bądź ogranicza ilość zakupów, nawet po wybraniu towaru, gdy wiarygodność sklepu jest wątpliwa. Jak poprawić wiarygodność? Można wziąć udział w konkursie Bezpieczny eSklep 2011, który wystartował w Mikołajki.

bezpieczne zakupy w sieci

Instytut od kilku lat wspiera sklepy internetowe w zakresie wdrażania i stosowania dobrych praktyk gospodarczych w handlu elektroniczny. Znamy problemy z jakimi borykają się sklepy i ich klienci, dlatego postanowiliśmy zorganizować Konkurs, którego celem będzie zwrócenie uwagi nie tylko sklepów internetowych, ale także e-konsumentów na elementy jakości bezpieczeństwa transakcji on-line. Zaprosiliśmy do partnerstwa w tym przedsięwzięciu organizacje konsumenckie oraz firmy, którym, podobnie jak nam, zależy na poprawie bezpieczeństwa w handlu elektronicznym. Teraz zapraszamy sklepy do udziału w Konkursie – mówi Kinga Szewczyk z Instytutu Logistyki i Magazynowania.

Do konkursu mogą zgłosić swój sklep przedsiębiorcy, którzy od co najmniej roku prowadzą działalność w postaci sklepu internetowego. Laureatów konkursu wybierać będzie Kapituła Konkursowa złożona z takich osobistości jak: Dariusz Bogdan – wiceminister w Ministerstwie Gospodarki, Piotr Stańczak – Dyrektor Europejskiego Centrum Konsumenckiego, Grażyna Rokicka – Prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich, Piotr Jarosz – właściciel serwisu Sklepy24.pl, Grzegorz Szyszka – Dyrektor Instytutu Logistyki i Magazynowania oraz Grzegorz Błażewicz – Dyrektor Zarządzający Benhauer.

Patronat merytoryczny nad konkursem objęły Europejskie Centrum Konsumenckie, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, Sklepy24.pl, Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Zgłoszenia do Konkursu przyjmowane będą do końca stycznia 2011 roku. Ogłoszenie wyników planowane jest na połowę marca 2011.

Zobacz też:

Oszustwa i triki w cyberprzestrzeni
oszustwa w sieci

Głównym celem konkursu jest promowanie stosowania przez sklepy dobrych praktyk gospodarczych w handlu elektronicznym, a w szczególności jakości i rzetelności świadczonych przez przedsiębiorcę usług. Patronat honorowy nad konkursem objął Minister Gospodarki, Wicepremier Waldemar Pawlak.

Udział handlu elektronicznego w sprzedaży detalicznej systematycznie rośnie. W ciągu roku, w e-handlu zaobserwować można kilka okresów wzrostowych, jednak największe zainteresowanie sklepami on-line występuje w grudniu. Kupujemy wówczas nawet dwa razy więcej niż w poprzednich miesiącach. Prognozy Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przewidują, iż w grudniu 2010 ok. 15 milionów Polaków skorzysta z tej formy zakupów. Właściciele sklepów internetowych często nie zdają sobie sprawy, że liczba ta mogłaby być znacznie większa, gdyby e-klienci mieli większe zaufanie do sklepów. Według badań serwisu Sklepy24.pl aż 67% klientów rezygnuje, bądź ogranicza ilość zakupów, nawet po wybraniu towaru, gdy wiarygodność sklepu jest wątpliwa. Jak poprawić wiarygodność? Można wziąć udział w konkursie Bezpieczny eSklep 2011, który wystartował w Mikołajki.

bezpieczne zakupy w sieci

Instytut od kilku lat wspiera sklepy internetowe w zakresie wdrażania i stosowania dobrych praktyk gospodarczych w handlu elektroniczny. Znamy problemy z jakimi borykają się sklepy i ich klienci, dlatego postanowiliśmy zorganizować Konkurs, którego celem będzie zwrócenie uwagi nie tylko sklepów internetowych, ale także e-konsumentów na elementy jakości bezpieczeństwa transakcji on-line. Zaprosiliśmy do partnerstwa w tym przedsięwzięciu organizacje konsumenckie oraz firmy, którym, podobnie jak nam, zależy na poprawie bezpieczeństwa w handlu elektronicznym. Teraz zapraszamy sklepy do udziału w Konkursie – mówi Kinga Szewczyk z Instytutu Logistyki i Magazynowania.

Do konkursu mogą zgłosić swój sklep przedsiębiorcy, którzy od co najmniej roku prowadzą działalność w postaci sklepu internetowego. Laureatów konkursu wybierać będzie Kapituła Konkursowa złożona z takich osobistości jak: Dariusz Bogdan – wiceminister w Ministerstwie Gospodarki, Piotr Stańczak – Dyrektor Europejskiego Centrum Konsumenckiego, Grażyna Rokicka – Prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich, Piotr Jarosz – właściciel serwisu Sklepy24.pl, Grzegorz Szyszka – Dyrektor Instytutu Logistyki i Magazynowania oraz Grzegorz Błażewicz – Dyrektor Zarządzający Benhauer.

Patronat merytoryczny nad konkursem objęły Europejskie Centrum Konsumenckie, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, Sklepy24.pl, Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Zgłoszenia do Konkursu przyjmowane będą do końca stycznia 2011 roku. Ogłoszenie wyników planowane jest na połowę marca 2011.

Zobacz też:

Oszustwa i triki w cyberprzestrzeni
oszustwa w sieci

Skip to content