Portal zawiera m.in. obszerny zbiór pytań i odpowiedzi dotyczących najbardziej nurtujących kwestii związanych z handlem w internecie. Uwzględniono przy tym zmiany, jakie wniesie Dyrektywa o prawach konsumentów, która zostanie wprowadzona 13 czerwca 2014 r. Ponadto w serwisie zamieszczono liczne przykłady klauzul niedozwolonych, wzory przydatnych pism oraz wskazówki gdzie i jak można uzyskać pomoc w przypadku zawarcia transakcji z nieuczciwym e‑przedsiębiorcą.

Dzięki portalowi ezakupy.uokik.gov.pl można dowiedzieć się np. czy do oddania towaru potrzebne jest oryginalne opakowanie i paragon; jak należy postępować, gdy przesyłka z towarem jest uszkodzona oraz kto w przypadku zakupów grupowych odpowiada za nienależyte wykonanie umowy.

Portal zawiera m.in. obszerny zbiór pytań i odpowiedzi dotyczących najbardziej nurtujących kwestii związanych z handlem w internecie. Uwzględniono przy tym zmiany, jakie wniesie Dyrektywa o prawach konsumentów, która zostanie wprowadzona 13 czerwca 2014 r. Ponadto w serwisie zamieszczono liczne przykłady klauzul niedozwolonych, wzory przydatnych pism oraz wskazówki gdzie i jak można uzyskać pomoc w przypadku zawarcia transakcji z nieuczciwym e‑przedsiębiorcą.

Dzięki portalowi ezakupy.uokik.gov.pl można dowiedzieć się np. czy do oddania towaru potrzebne jest oryginalne opakowanie i paragon; jak należy postępować, gdy przesyłka z towarem jest uszkodzona oraz kto w przypadku zakupów grupowych odpowiada za nienależyte wykonanie umowy.

Skip to content