Ze względu na znaczny wzrost spraw trafiających do ECK w okresie letnim, centrum w ramach akcji „Mądry konsument po wakacjach” zmienia czas udzielania porad konsumenckich bezpośrednio w swojej siedzibie.
W roku 2016 liczba skarg otrzymanych przez Europejskie Centrum Konsumenckie w okresie wakacyjnym (między 01.06-16.08) jest wyższa o 38% w porównaniu do roku ubiegłego, dlatego też chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów od 1 września 2016, przez kolejne dwa miesiące, przyjmowanie wizyt konsumenckich we wtorki oraz czwartki będzie odbywać się w godz. 14.00- 18:00.
Godziny dyżurów telefonicznych pozostają bez zmian (pon.-pt 10.00-14.00).
Przypominamy, że w celu otrzymania porady należy przybyć do siedziby ECK Polska przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie (wejście do Centrum Konferencyjnego UOKiK).