W roku 2016 liczba skarg otrzymanych przez Europejskie Centrum Konsumenckie w okresie wakacyjnym (między 01.06-16.08) jest wyższa o 38% w porównaniu do roku ubiegłego, dlatego też chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów od  1 września 2016, przez kolejne dwa miesiące, przyjmowanie wizyt konsumenckich we wtorki oraz czwartki będzie odbywać się w godz.  14.00- 18:00.

Godziny dyżurów telefonicznych pozostają bez zmian (pon.-pt 10.00-14.00).

Przypominamy, że w celu otrzymania porady należy przybyć do siedziby ECK Polska przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie (wejście do Centrum Konferencyjnego UOKiK).

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.