Europejskie Centrum Konsumenckie podsumowało akcję „Mądry konsument po wakacjach”,  której celem było przesunięcie dyżurów dla wizyt osobistych we wtorki i czwartki w godz. od 14:00 do 18:00 od września 2016 r.

Dwumiesięczny okres próbny oraz komunikaty promujące akcję zaowocowały wzrostem wizyt konsumentów, chcących otrzymać poradę osobiście.

W stosunku do września oraz października ECK w listopadzie i grudniu  odnotowało ponad 3-krotny wzrost liczby osób, kóre zgłosiły się po poradę w czasie przesuniętego dużyru. Konsumenci najcześciej skarżyli się na problemy dotyczące odzieży i obuwia oraz podróży.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, godziny dyżurów nie uległy zmianie. Wszystkie osoby chcące zasięgnąć opinii prawnika ECK, mogą skorzystać z porad w pon., śr., pt. w godz. od 10:00 do 14:00 oraz we wtorki i czwartki w godz. od 14:00 do 18:00 przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie.

Skip to content