Dwumiesięczny okres próbny oraz komunikaty promujące akcję zaowocowały wzrostem wizyt konsumentów, chcących otrzymać poradę osobiście.

W stosunku do września oraz października ECK w listopadzie i grudniu  odnotowało ponad 3-krotny wzrost liczby osób, kóre zgłosiły się po poradę w czasie przesuniętego dużyru. Konsumenci najcześciej skarżyli się na problemy dotyczące odzieży i obuwia oraz podróży.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, godziny dyżurów nie uległy zmianie. Wszystkie osoby chcące zasięgnąć opinii prawnika ECK, mogą skorzystać z porad w pon., śr., pt. w godz. od 10:00 do 14:00 oraz we wtorki i czwartki w godz. od 14:00 do 18:00 przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.