Zamknięcie przestrzeni powietrznej przysporzyło ogromnych trudności turystom i osobom podróżującym służbowo w całej Europie. Nawet w tak nadzwyczajnych okolicznościach nadal obowiązują przyjęte w UE prawa pasażerów linii lotniczych.

W razie nieprzestrzegania praw konsumenta, w sytuacji, gdy linie lotnicze nie realizują przysługujących nam uprawnień należy zwrócić się o pomoc do Europejskiego Centrum Konsumenckiego:
http://ec.europa.eu/consumers/ecc/contact_en.htm

lub złożyć skargę do krajowego organu wykonawczego w miejscu zdarzenia, jeżeli nastąpiło ono w UE, lub w miejscu przyjazdu, jeżeli zdarzenie nastąpiło poza UE:
http://ec.europa.eu/transport/passengers/air/doc/2004_261_national_enforcement_bodies.pdf


Fot. Morguefile.com

Zamknięcie przestrzeni powietrznej przysporzyło ogromnych trudności turystom i osobom podróżującym służbowo w całej Europie. Nawet w tak nadzwyczajnych okolicznościach nadal obowiązują przyjęte w UE prawa pasażerów linii lotniczych.

W razie nieprzestrzegania praw konsumenta, w sytuacji, gdy linie lotnicze nie realizują przysługujących nam uprawnień należy zwrócić się o pomoc do Europejskiego Centrum Konsumenckiego:
http://ec.europa.eu/consumers/ecc/contact_en.htm

lub złożyć skargę do krajowego organu wykonawczego w miejscu zdarzenia, jeżeli nastąpiło ono w UE, lub w miejscu przyjazdu, jeżeli zdarzenie nastąpiło poza UE:
http://ec.europa.eu/transport/passengers/air/doc/2004_261_national_enforcement_bodies.pdf


Fot. Morguefile.com

Skip to content