Aktualności, Archiwum

Obsługa informatyczna ECK Polska

Oczekiwania:

  • udokumentowane prowadzenie obsługi informatycznej instytucji publicznych przez minimum 2 lata
  • minimum 2-letnie doświadczenie przy realizacji projektów międzynarodowych (zwłaszcza organizowanych w ramach UE) opartych na umowie o dotacje publiczne
  • praktyka w zakresie administrowania stron internetowych i budowy stron, świadczenie hostingu usług IT oraz serwisu email
  • praktyka szkoleniowa dla potrzeb coaching’u
  • dostępność i łatwa komunikacja
  • biegła, komunikatywna znajomość języka angielskiego

Zakres obowiązków:

Stały serwis IT w zakresie następujących świadczeń::

  • zapewnie rozwoju i utrzymanie strony internetowej Centrum,
  • zapewnienie obsługi informatycznej dla Centrum, zwłaszcza w zakresie: hostingu strony www.konsument.gov.pl, obsługi oprogramowania poczty elektronicznej,
  • trening pracowników w zakresie obsługi informatycznej Centrum,
  • wsparcie w zakresie obsługi instrumentów informatycznego Sieci ECC-NET,
  • uczestnictwo w pracach zespołu Centrum z uwzględnieniem prac Sieci ECC-NET.

Prosimy przesyłać informacje oznaczone nagłówkiem „Serwis IT ECK 2014” wraz z orientacyjnym kosztorysem serwisu ww. usług na adres poczty elektronicznej: sekretariat@konsument.gov.pl.

Termin zgłoszeń: g.12.00, 8 grudnia 2014 r.

· 1 grudnia 2014 · 13:25