Oczekiwania:
- udokumentowane prowadzenie obsługi informatycznej instytucji publicznych przez minimum 2 lata
- minimum 2-letnie doświadczenie przy realizacji projektów międzynarodowych (zwłaszcza organizowanych w ramach UE) opartych na umowie o dotacje publiczne
- praktyka w zakresie administrowania stron internetowych i budowy stron, świadczenie hostingu usług IT oraz serwisu email
- praktyka szkoleniowa dla potrzeb coaching’u
- dostępność i łatwa komunikacja
- biegła, komunikatywna znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
Stały serwis IT w zakresie następujących świadczeń::
- zapewnie rozwoju i utrzymanie strony internetowej Centrum,
- zapewnienie obsługi informatycznej dla Centrum, zwłaszcza w zakresie: hostingu strony www.konsument.gov.pl, obsługi oprogramowania poczty elektronicznej,
- trening pracowników w zakresie obsługi informatycznej Centrum,
- wsparcie w zakresie obsługi instrumentów informatycznego Sieci ECC-NET,
- uczestnictwo w pracach zespołu Centrum z uwzględnieniem prac Sieci ECC-NET.
Prosimy przesyłać informacje oznaczone nagłówkiem „Serwis IT ECK 2014” wraz z orientacyjnym kosztorysem serwisu ww. usług na adres poczty elektronicznej: sekretariat@konsument.gov.pl.
Termin zgłoszeń: g.12.00, 8 grudnia 2014 r.