Przewoźnik nie chciał jednak pokryć strat konsumenta. Żądał przedstawienia paragonów i faktur. Konsument nie mógł ich dostarczyć, sporządził jednak szczegółową listę rzeczy z wyceną ich wartości rynkowej. Następnie Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich przygotowała i przekazała sprawę do  niemieckiej instytucji zajmującej się polubownym rozwiązywaniem sporów (SÖP – Schlichtungsstelle für den öffentlichen Personenverkehr). W efekcie postępowania obie strony zgodziły się na kwotę odszkodowania w wysokości 600 euro.

Przewoźnik nie chciał jednak pokryć strat konsumenta. Żądał przedstawienia paragonów i faktur. Konsument nie mógł ich dostarczyć, sporządził jednak szczegółową listę rzeczy z wyceną ich wartości rynkowej. Następnie Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich przygotowała i przekazała sprawę do  niemieckiej instytucji zajmującej się polubownym rozwiązywaniem sporów (SÖP – Schlichtungsstelle für den öffentlichen Personenverkehr). W efekcie postępowania obie strony zgodziły się na kwotę odszkodowania w wysokości 600 euro.

Skip to content