Były to telefony komórkowe, sprzęt fotograficzny, laptop, tablet, markowe okulary przeciwsłoneczne. Sprawa została zgłoszona dyrekcji hotelu oraz na policję. Dyrektor hotelu zapewnił konsumentkę, iż straty, jakie poniosła zostaną pokryte z ich polisy ubezpieczeniowej. Warunkiem było przekazanie listy ukradzionych rzeczy wraz z wyceną.

Konsumentka po powrocie przesłała wszelkie wymagane dokumenty, ale nie otrzymała żadnej odpowiedzi. W związku z tym, złożyła skargę do ECK Polska. Na skutek podjętej interwencji, hotel skontaktował się ze swoim ubezpieczycielem, a ten wypłacił konsumentce 3 tysiące euro odszkodowania.

Były to telefony komórkowe, sprzęt fotograficzny, laptop, tablet, markowe okulary przeciwsłoneczne. Sprawa została zgłoszona dyrekcji hotelu oraz na policję. Dyrektor hotelu zapewnił konsumentkę, iż straty, jakie poniosła zostaną pokryte z ich polisy ubezpieczeniowej. Warunkiem było przekazanie listy ukradzionych rzeczy wraz z wyceną.

Konsumentka po powrocie przesłała wszelkie wymagane dokumenty, ale nie otrzymała żadnej odpowiedzi. W związku z tym, złożyła skargę do ECK Polska. Na skutek podjętej interwencji, hotel skontaktował się ze swoim ubezpieczycielem, a ten wypłacił konsumentce 3 tysiące euro odszkodowania.

Skip to content