Konkurs organizowany przez Instytut Logistyki i Magazynowania dla sklepów internetowych Bezpieczny eSklep osiąga właśnie półmetek. W ciągu pierwszych 3 tygodni do I edycji Konkursu zgłosiło się ponad 350 sklepów. Laureaci, zweryfikowani przez Kapitułę Konkursu, otrzymają prawo posługiwania się znakiem Bezpieczny eSklep oraz dodatkowe nagrody.

Jesteśmy mile zaskoczeni liczbą zgłoszeń na tym etapie akcji. Zainteresowanie Konkursem pokazuje jak ważna dla właścicieli sklepów jest ich wiarygodność w oczach potencjalnych klientów. Oczywiście część zarejestrowanych posiada wiele luk w aspekcie bezpieczeństwa, ale jednym z założeń tego konkursu jest  dotarcie do tych sklepów i przekazanie informacji o koniecznych zmianach w celu podniesienia jakości i bezpieczeństwa świadczonych przez sklepy usług – mówi Kinga Szewczyk z Instytutu Logistyki i Magazynowania.

Wśród zarejestrowanych uczestników konkursu znajdują się zarówno duże podmioty jak choćby Komputronik.pl, Oponeo.pl czy Megastore.pl jak i mniejsze takie jak m.in. Farbyjachtowe.pl – zawierające materiały do konserwacji jachtów – czy www.sklepik.agh.edu.pl oferujący pamiątkami dla studentów AGH .

Honorowy patronat nad wydarzeniem objął Wicepremier Waldemar Pawlak. Konkursowei patronuje także Europejskie Centrum Konsumenckie oraz przedsiębiorstwa związane z branżą e-commerce i liczne portale (m.in. bankier.pl, komercyjnie.pl, di.pl).

Zgłoszenia do Konkursu przyjmowane będą do końca stycznia 2011 roku. Ogłoszenie wyników planowane jest na połowę marca 2011.

Więcej informacji o konkursie na http://www.bezpiecznyesklep.pl

Konkurs organizowany przez Instytut Logistyki i Magazynowania dla sklepów internetowych Bezpieczny eSklep osiąga właśnie półmetek. W ciągu pierwszych 3 tygodni do I edycji Konkursu zgłosiło się ponad 350 sklepów. Laureaci, zweryfikowani przez Kapitułę Konkursu, otrzymają prawo posługiwania się znakiem Bezpieczny eSklep oraz dodatkowe nagrody.

Jesteśmy mile zaskoczeni liczbą zgłoszeń na tym etapie akcji. Zainteresowanie Konkursem pokazuje jak ważna dla właścicieli sklepów jest ich wiarygodność w oczach potencjalnych klientów. Oczywiście część zarejestrowanych posiada wiele luk w aspekcie bezpieczeństwa, ale jednym z założeń tego konkursu jest  dotarcie do tych sklepów i przekazanie informacji o koniecznych zmianach w celu podniesienia jakości i bezpieczeństwa świadczonych przez sklepy usług – mówi Kinga Szewczyk z Instytutu Logistyki i Magazynowania.

Wśród zarejestrowanych uczestników konkursu znajdują się zarówno duże podmioty jak choćby Komputronik.pl, Oponeo.pl czy Megastore.pl jak i mniejsze takie jak m.in. Farbyjachtowe.pl – zawierające materiały do konserwacji jachtów – czy www.sklepik.agh.edu.pl oferujący pamiątkami dla studentów AGH .

Honorowy patronat nad wydarzeniem objął Wicepremier Waldemar Pawlak. Konkursowei patronuje także Europejskie Centrum Konsumenckie oraz przedsiębiorstwa związane z branżą e-commerce i liczne portale (m.in. bankier.pl, komercyjnie.pl, di.pl).

Zgłoszenia do Konkursu przyjmowane będą do końca stycznia 2011 roku. Ogłoszenie wyników planowane jest na połowę marca 2011.

Więcej informacji o konkursie na http://www.bezpiecznyesklep.pl

Skip to content