Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, drugi język (francuski, niemiecki), znajomość problematyki ochrony konsumentów w Unii Europejskiej,  komunikatywność, rzetelność, samodyscyplina.

Obowiązki: udział w procedurach rozwiązywania spraw konsumenckich, asysta w działalności informacyjno-edukacyjnej centrum, opracowywanie spraw konsumenckich, materiałów, koordynacja działań w zakresie informacji.

Oferujemy ciekawą pracę, w młodym zespole oraz możliwość zdobycia doświadczenia w instytucji Unii Europejskiej.

CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres – rekrutacja@konsument.gov.pl

Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, drugi język (francuski, niemiecki), znajomość problematyki ochrony konsumentów w Unii Europejskiej,  komunikatywność, rzetelność, samodyscyplina.

Obowiązki: udział w procedurach rozwiązywania spraw konsumenckich, asysta w działalności informacyjno-edukacyjnej centrum, opracowywanie spraw konsumenckich, materiałów, koordynacja działań w zakresie informacji.

Oferujemy ciekawą pracę, w młodym zespole oraz możliwość zdobycia doświadczenia w instytucji Unii Europejskiej.

CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres – rekrutacja@konsument.gov.pl

Skip to content