Celem spotkania było omówienie szans i wyzwań cyfrowej rzeczywistości otaczającej konsumentów, organizacje konsumenckie, przedsiębiorców i decydentów. Uczestnicy wydarzenia, w tym również konsumenci mogli nie tylko śledzić przebieg oficjalnych spotkań (w tym m.in. wystąpienie Komisarz Kunewy), ale również brać czynny udział w dyskusjach i warsztatach. Wnioski i dane zebrane podczas szczytu uzupełniają perspektywę jednocześnie mogą stanowić cenny wkład do przygotowań przyszłych regulacji i praw w zakresie ochrony konsumentów.

Na specjalnej stronie internetowej poświęconej pierwszemu Europejskiemu Szczytowi Konsumenckiemu można zapoznać się programem spotkania i prezentowanymi materiałami jak również obejrzeć relacjc video z poszczególnych wydarzeń dwudniowego spotkania.

Europejski Szczyt Konsumencki 2009 w Internecie:

http://ec.europa.eu/consumers/events/euro_cons_summit/index_en.htm

 

Celem spotkania było omówienie szans i wyzwań cyfrowej rzeczywistości otaczającej konsumentów, organizacje konsumenckie, przedsiębiorców i decydentów. Uczestnicy wydarzenia, w tym również konsumenci mogli nie tylko śledzić przebieg oficjalnych spotkań (w tym m.in. wystąpienie Komisarz Kunewy), ale również brać czynny udział w dyskusjach i warsztatach. Wnioski i dane zebrane podczas szczytu uzupełniają perspektywę jednocześnie mogą stanowić cenny wkład do przygotowań przyszłych regulacji i praw w zakresie ochrony konsumentów.

Na specjalnej stronie internetowej poświęconej pierwszemu Europejskiemu Szczytowi Konsumenckiemu można zapoznać się programem spotkania i prezentowanymi materiałami jak również obejrzeć relacjc video z poszczególnych wydarzeń dwudniowego spotkania.

Europejski Szczyt Konsumencki 2009 w Internecie:

http://ec.europa.eu/consumers/events/euro_cons_summit/index_en.htm

 

Skip to content