Od kandydatów oczekujemy:

Wymagania niezbędne:

  • doświadczenie w zakresie obsługi indywidualnego klienta/interesanta;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum poziom B2);
  • znajomość problematyki europejskiej polityki konsumenckiej
  • komunikatywność, rzetelność, samodyscyplina umiejętność współpracy.

Dodatkowo mile widziane:

  • przygotowanie  prawnicze;
  • udział w szkoleniach, kursach lub pracy w środowisku anglojęzycznym

Zadania na stanowisku konsultanta ECK:

  • obsługa indywidualnych interesantów w języku angielskim i polskim
  • udzielanie informacji nt. dzielności sieci ECC-NET, europejskich  sieci wsparcia obywatelskiego (mp. Solvit, EEN, FIN-NET), instytucji Unii Europejskiej aktywnych w zakresie swobodnego przepływu towarów i usług;
  • współpraca z centrami Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-NET) oraz podmiotami zajmującymi się ochroną konsumentów
  • asysta w działalności informacyjno – edukacyjnej ECK Polska
  • udzielanie informacji nt. dzielności sieci ECC-NET i ochrony konsumentów na potrzeby mediów; opracowywanie treści na stronę internetową ECK Polska
  • udział w przygotowywaniu oraz uczestnictwo w konferencjach i spotkaniach z udziałem ECK Polska
  • monitorowanie i zbieranie informacji na temat krajowej i europejskiej polityki ochrony konsumentów

Co zapewniamy?

Oferujemy zajęcie w oparciu o umowę zlecenia do końca 2014 (z możliwością kontynuacji).

Zapewniamy pracę w dynamicznym zespole przy obsłudze projektu unijnego oraz możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich.

Ponadto praca przy realizacji grantu daje możliwość:

  • zdobycia wiedzy w obszarze polityki konsumenckiej Unii Europejskiej
  • zdobycia doświadczenia we współpracy trans-granicznej z partnerami zaangażowanymi w problematykę obrotu konsumenckiego
  • pracy w środowisku międzynarodowym z możliwością poznawania kultur organizacyjnych instytucji Unii Europejskiej oraz  innych krajów europejskich
  • nabycia praktyki w zakresie stosowania europejskiego prawa konsumenckiego

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na nasz e-mail: rekrutacja@konsument.gov.pl

Termin składania aplikacji upływa: 24 stycznia 2014 r.

 

 

Od kandydatów oczekujemy:

Wymagania niezbędne:

  • doświadczenie w zakresie obsługi indywidualnego klienta/interesanta;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum poziom B2);
  • znajomość problematyki europejskiej polityki konsumenckiej
  • komunikatywność, rzetelność, samodyscyplina umiejętność współpracy.

Dodatkowo mile widziane:

  • przygotowanie  prawnicze;
  • udział w szkoleniach, kursach lub pracy w środowisku anglojęzycznym

Zadania na stanowisku konsultanta ECK:

  • obsługa indywidualnych interesantów w języku angielskim i polskim
  • udzielanie informacji nt. dzielności sieci ECC-NET, europejskich  sieci wsparcia obywatelskiego (mp. Solvit, EEN, FIN-NET), instytucji Unii Europejskiej aktywnych w zakresie swobodnego przepływu towarów i usług;
  • współpraca z centrami Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-NET) oraz podmiotami zajmującymi się ochroną konsumentów
  • asysta w działalności informacyjno – edukacyjnej ECK Polska
  • udzielanie informacji nt. dzielności sieci ECC-NET i ochrony konsumentów na potrzeby mediów; opracowywanie treści na stronę internetową ECK Polska
  • udział w przygotowywaniu oraz uczestnictwo w konferencjach i spotkaniach z udziałem ECK Polska
  • monitorowanie i zbieranie informacji na temat krajowej i europejskiej polityki ochrony konsumentów

Co zapewniamy?

Oferujemy zajęcie w oparciu o umowę zlecenia do końca 2014 (z możliwością kontynuacji).

Zapewniamy pracę w dynamicznym zespole przy obsłudze projektu unijnego oraz możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich.

Ponadto praca przy realizacji grantu daje możliwość:

  • zdobycia wiedzy w obszarze polityki konsumenckiej Unii Europejskiej
  • zdobycia doświadczenia we współpracy trans-granicznej z partnerami zaangażowanymi w problematykę obrotu konsumenckiego
  • pracy w środowisku międzynarodowym z możliwością poznawania kultur organizacyjnych instytucji Unii Europejskiej oraz  innych krajów europejskich
  • nabycia praktyki w zakresie stosowania europejskiego prawa konsumenckiego

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na nasz e-mail: rekrutacja@konsument.gov.pl

Termin składania aplikacji upływa: 24 stycznia 2014 r.

 

 

Skip to content