Od kandydatów oczekujemy:
Wymagania niezbędne:
- doświadczenie w zakresie obsługi indywidualnego klienta/interesanta;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum poziom B2);
- znajomość problematyki europejskiej polityki konsumenckiej
- komunikatywność, rzetelność, samodyscyplina umiejętność współpracy.
Dodatkowo mile widziane:
- przygotowanie prawnicze;
- udział w szkoleniach, kursach lub pracy w środowisku anglojęzycznym
Zadania na stanowisku konsultanta ECK:
- obsługa indywidualnych interesantów w języku angielskim i polskim
- udzielanie informacji nt. dzielności sieci ECC-NET, europejskich sieci wsparcia obywatelskiego (mp. Solvit, EEN, FIN-NET), instytucji Unii Europejskiej aktywnych w zakresie swobodnego przepływu towarów i usług;
- współpraca z centrami Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-NET) oraz podmiotami zajmującymi się ochroną konsumentów
- asysta w działalności informacyjno – edukacyjnej ECK Polska
- udzielanie informacji nt. dzielności sieci ECC-NET i ochrony konsumentów na potrzeby mediów; opracowywanie treści na stronę internetową ECK Polska
- udział w przygotowywaniu oraz uczestnictwo w konferencjach i spotkaniach z udziałem ECK Polska
- monitorowanie i zbieranie informacji na temat krajowej i europejskiej polityki ochrony konsumentów
Co zapewniamy?
Oferujemy zajęcie w oparciu o umowę zlecenia do końca 2014 (z możliwością kontynuacji).
Zapewniamy pracę w dynamicznym zespole przy obsłudze projektu unijnego oraz możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich.
Ponadto praca przy realizacji grantu daje możliwość:
- zdobycia wiedzy w obszarze polityki konsumenckiej Unii Europejskiej
- zdobycia doświadczenia we współpracy trans-granicznej z partnerami zaangażowanymi w problematykę obrotu konsumenckiego
- pracy w środowisku międzynarodowym z możliwością poznawania kultur organizacyjnych instytucji Unii Europejskiej oraz innych krajów europejskich
- nabycia praktyki w zakresie stosowania europejskiego prawa konsumenckiego
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na nasz e-mail: rekrutacja@konsument.gov.pl
Termin składania aplikacji upływa: 24 stycznia 2014 r.