Konsumentka próbowała wyjaśnić sytuację, ale pracownicy z działu reklamacji udzielali jej sprzecznych informacji. Co więcej, nikt nie był w stanie sprecyzować konsumentce ceny biletuw jedną stronę (cena podana była łącznie dla dwóch biletów na trasie Warszawa – Mediolan – Warszawa). Bezradna konsumentka złożyła skargę do Europejskiego Centrum Konsumenckiego.W toku weryfikowania sprawy i dokumentów z nią związanych okazało się, że polski regulamin przewoźnika zasadniczo różni się od wersji włoskiej. Ostatecznie przewoźnik uznał swój błąd i oddał pieniądze za niewykorzystany bilet – 100 % ceny.


Konsumentka próbowała wyjaśnić sytuację, ale pracownicy z działu reklamacji udzielali jej sprzecznych informacji. Co więcej, nikt nie był w stanie sprecyzować konsumentce ceny biletuw jedną stronę (cena podana była łącznie dla dwóch biletów na trasie Warszawa – Mediolan – Warszawa). Bezradna konsumentka złożyła skargę do Europejskiego Centrum Konsumenckiego.W toku weryfikowania sprawy i dokumentów z nią związanych okazało się, że polski regulamin przewoźnika zasadniczo różni się od wersji włoskiej. Ostatecznie przewoźnik uznał swój błąd i oddał pieniądze za niewykorzystany bilet – 100 % ceny.


Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.