Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

During the meeting of the Commissioners held 25.03, on which the ECC-Net, including ECC Poland, prepared examples of consumer complaints related to the purchase of digital content, identified three key areas on which Commission action will focus during this mandate:

Better access for consumers and businesses to digital goods and services, among others:

Shaping the environment for digital networks and services to flourish, among others:

Creating a European Digital Economy and Society with long-term growth potential:

More: Press Release of European Commission

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.