Zwrócono się do niemieckiego przedsiębiorcy o odszkodowania po powrocie. Linia lotnicza odmówiła argumentując, że odwołanie lotu spowodowane było sytuacją nadzwyczajną – awarią techniczną, a więc była to okoliczność, której nie dało się przewidzieć. Pasażerowie nieszczęsnego lotu zwrócili się zatem o darmową pomoc sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. W efekcie działań ECK Polska i ECK Niemcy konsumenci otrzymali łącznie 3000 euro (12 x 250 euro) tytułem odszkodowania.

Zwrócono się do niemieckiego przedsiębiorcy o odszkodowania po powrocie. Linia lotnicza odmówiła argumentując, że odwołanie lotu spowodowane było sytuacją nadzwyczajną – awarią techniczną, a więc była to okoliczność, której nie dało się przewidzieć. Pasażerowie nieszczęsnego lotu zwrócili się zatem o darmową pomoc sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. W efekcie działań ECK Polska i ECK Niemcy konsumenci otrzymali łącznie 3000 euro (12 x 250 euro) tytułem odszkodowania.

Skip to content