Konsumentka złożyła reklamację. Sprzedawca zaproponował obniżenie ceny obuwia o 70 złotych, co jego zdaniem mogło pokryć koszty naprawy. Problem polegał na tym, że wadliwość obuwia w żaden sposób nie mogła być zostać usunięta w drodze naprawy. Konsumentka złożyła skargę do ECK Polska, którą przekazano do ECK Niemcy, a stamtąd trafiła ona do niemieckiego organu ADR. W toku przeprowadzonego postępowania uznano zasadność roszczeń konsumentki, w konsekwencji czego sprzedawca zgodził się zwrócić jej pełną kwotę za buty.

Konsumentka złożyła reklamację. Sprzedawca zaproponował obniżenie ceny obuwia o 70 złotych, co jego zdaniem mogło pokryć koszty naprawy. Problem polegał na tym, że wadliwość obuwia w żaden sposób nie mogła być zostać usunięta w drodze naprawy. Konsumentka złożyła skargę do ECK Polska, którą przekazano do ECK Niemcy, a stamtąd trafiła ona do niemieckiego organu ADR. W toku przeprowadzonego postępowania uznano zasadność roszczeń konsumentki, w konsekwencji czego sprzedawca zgodził się zwrócić jej pełną kwotę za buty.

Skip to content