Postanowił zgłosić sprawę do ECK Polska. Centrum przekazało skargę do ECK Czechy, domagając się w imieniu konsumenta zwrotu 168 PLN (40 euro). Po 5 dniach od kontaktu sieci ECC-Net z przedsiębiorcą, wpłacone środki zostały zwrócone na konto niedoszłego pasażera. Ponadto, czeska kolej przeprosiła konsumenta za anulowanie biletów oraz zwłokę.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.