Konsument zwrócił się o pomoc do ECK Polska, gdzie otrzymał informację, że zgodnie z prawem w przypadku otrzymania towaru niezamówionego, konsumenci nie mają obowiązku zwrotu go do przedsiębiorcy, a tym bardziej zapłaty za niego. Skarga konsumenta została przekazana do ECK Austria, które podjęło interwencję w sprawie. Przedsiębiorca przeprosił za zaistniałą sytuację i popełniony „błąd”, zgodził się anulować wystawione rachunki oraz zatrzymać procedurę windykacji.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.