Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało zestawienie linków do formularzy reklamacji wybranych, europejskich linii lotniczych.
Jego celem jest pomoc konsumentom w procesie reklamacji w sytuacji gdy linia lotnicza zagubiła lub uszkodziła bagaż albo opóźniła lub odwołała lot. Część formularzy wymaga złożenia reklamacji w języku angielskim. Informacja na ten temat znajduje się przy linkach:
- (EN) reklamacja lotu w języku angielskim,
- (PL) reklamacja lotu w języku polskim.
A
Aegean Airlines (EN)
Aer Lingus (EN)
Air Baltic (EN)
Air France (EN)
Alitalia (EN)
Austrian Air (EN)
B
British Airlines (EN)
reklamacje ogólne
Brussels Airlines (EN)
Bulgarian Air (EN)
C
Czech Airlines (PL)
Croatia Airlines (EN)
Easy Jet (EN) odwołane / opóźnione loty
Easy Jet admin@damagedluggage.com reklamacje bagażowe wyłącznie e-mailowo (EN)
I
Iberia (EN)
Icelandair (EN)
odwołane/opóźnione loty
Icelandair (EN) reklamacje bagażowe
K-L
KLM (EN)
LOT (PL) reklamacje ogólne
LOT (PL) reklamacje bagażowe
Lufthansa (PL) skopiuj mail
N-R
Norwegian Air Shuttle (EN)
odwołane/opóźnione loty
Norwegian Air Shuttle (EN)
reklamacje bagażowe
Ryanair (PL)
odwołane/opóźnione loty
Ryanair (PL)
reklamacje bagażowe
S
SAS (EN)
Small Planet (PL)
Swiss International Air Lines (EN)
T-W
TAP Portugal (EN)
Travel Service (PL)
reklamacje bagażowe
Travel Service (EN)
reklamacje ogólne
Wizz Air (PL) należy
się zalogować
ECK Polska zastrzega, że adresy stron formularzy skarg w poszczególnych liniach lotniczych mogą ulec zmianie.
W przypadku problemów z linkiem, uprzejmie prosimy o kontakt z linią lotniczą.