Aktualności

Polski konsument w Europie. Zakupy oraz inne kwestie związane z turystyką zagraniczną

Polski konsument coraz częściej i chętniej wyjeżdża za granicę w celach turystycznych. W okresie wakacyjnym, który charakteryzuje się wzmożonym wyjazdem Polaków zagranicę, Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce (ECK), we współpracy z Europejskim Centrum w Irlandii, wydało przewodnik Zakupy w Europie. Poświęcony jest on zakupom w każdym z 25 państw członkowskich Unii Europejskiej. Zakupy w Europie to przewodnik, dzięki któremu polski konsument zyska pewność siebie podczas robienia zakupów na europejskim rynku.

Turystyka zagraniczna wiąże się również z innymi kwestiami: każdego roku w trakcie lub tuż po sezonie turystycznym do Europejskich Centrów Konsumenckich napływa bardzo duża liczba skarg konsumentów na organizatorów i pośredników usług turystycznych. Dotyczą one głównie poziomu usług. Polski konsument, który napotkał na problemy związane z usługami turystycznymi w Unii Europejskiej, może liczyć na pomoc ECK.

Eksperci ECK odpowiadają na pytania i przyjmują skargi konsumentów pod adresem: info@konsument.gov.pl lub telefonicznie: (22) 55 60 118.

Pobierz folder informacyjny “Zakupy w Europie. Przewodnik”

· 1 grudnia 2017 · 00:00
Aktualności, Archiwum

Polski konsument w Europie. Zakupy oraz inne kwestie związane z turystyką zagraniczną

Polski konsument coraz częściej i chętniej wyjeżdża za granicę w celach turystycznych. W okresie wakacyjnym, który charakteryzuje się wzmożonym wyjazdem Polaków zagranicę, Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce (ECK), we współpracy z Europejskim Centrum w Irlandii, wydało przewodnik Zakupy w Europie. Poświęcony jest on zakupom w każdym z 25 państw członkowskich Unii Europejskiej. Zakupy w Europie to przewodnik, dzięki któremu polski konsument zyska pewność siebie podczas robienia zakupów na europejskim rynku.

Turystyka zagraniczna wiąże się również z innymi kwestiami: każdego roku w trakcie lub tuż po sezonie turystycznym do Europejskich Centrów Konsumenckich napływa bardzo duża liczba skarg konsumentów na organizatorów i pośredników usług turystycznych. Dotyczą one głównie poziomu usług. Polski konsument, który napotkał na problemy związane z usługami turystycznymi w Unii Europejskiej, może liczyć na pomoc ECK.

Eksperci ECK odpowiadają na pytania i przyjmują skargi konsumentów pod adresem: info@konsument.gov.pl lub telefonicznie: (22) 55 60 118.

Pobierz folder informacyjny “Zakupy w Europie. Przewodnik”

Tagi: · 1 grudnia 2014 · 13:25