Aktualności

Jak europejskie prawo konsumenckie może pomóc konsumentom na codzień? – chat online z Komisarz Megleną Kunewą

  • Czy kiedykolwiek miałeś problem konsumencki?
  • Czy kiedykolwiek czułeś, że jako konsument potrzebujesz pomocy kogoś, kto wstawiłby się w Twojej sprawie?
  • Czy kiedykolwiek podczas zakupów zastanawiałeś się, czy jesteś uczciwie traktowany?
  • Czy masz dość ukrytych opłat podczas zakupów produktów lub usług przez Internet?
  • Czy zapłaciłeś wysoką cenę za niejasne sformułowania umowy korzystania z telefonu komórkowego lub Internetu?
  • Czy bezpieczeństwo zabawek i produktów dla dzieci jest dla Ciebie ważne?

Osoby, które na odpowiedziały “tak” na powyższe pytania z pewnością zainteresuje, jakie kroki podejmuje Unia Europejska, by prawo konsumenckie działało w praktyce i chroniło wszystkich europejskich obywateli.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do odwiedzenia strony 23 października i do wzięcia udziału w czacie online z Komisarz UE ds. Ochrony Konsumentów Megleną Kunewą, który potrwa od 15:00 do 16:30 (link zostanie aktywowany 23 Października o godz. 15:00).

Chat na żywo będzie prowadzony w 14 unijnych językach (angielskim, bułgarskim, duńskim, fińskim, francuskim, greckim, hiszpańskim, holenderskim, niemieckim, polskim, portugalskim, rumuńskim, szwedzkim i włoskim).

Wszyscy, którzy chcą wcześniej przesłać swoje pytania Komisarz Kunewy mogą skorzystać z formularza na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/chat_23october2009_en.htm.

 

Źródło: materiały prasowe Dyrekcji Generalnej ds. Zdrowia i Ochrony Konsumentów – Sprawy Konsumenckie.

· 1 grudnia 2017 · 00:00
Aktualności

Jak europejskie prawo konsumenckie może pomóc konsumentom na codzień? – chat online z Komisarz Megleną Kunewą

  • Czy kiedykolwiek miałeś problem konsumencki?
  • Czy kiedykolwiek czułeś, że jako konsument potrzebujesz pomocy kogoś, kto wstawiłby się w Twojej sprawie?
  • Czy kiedykolwiek podczas zakupów zastanawiałeś się, czy jesteś uczciwie traktowany?
  • Czy masz dość ukrytych opłat podczas zakupów produktów lub usług przez Internet?
  • Czy zapłaciłeś wysoką cenę za niejasne sformułowania umowy korzystania z telefonu komórkowego lub Internetu?
  • Czy bezpieczeństwo zabawek i produktów dla dzieci jest dla Ciebie ważne?

Osoby, które na odpowiedziały “tak” na powyższe pytania z pewnością zainteresuje, jakie kroki podejmuje Unia Europejska, by prawo konsumenckie działało w praktyce i chroniło wszystkich europejskich obywateli.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do odwiedzenia strony 23 października i do wzięcia udziału w czacie online z Komisarz UE ds. Ochrony Konsumentów Megleną Kunewą, który potrwa od 15:00 do 16:30 (link zostanie aktywowany 23 Października o godz. 15:00).

Chat na żywo będzie prowadzony w 14 unijnych językach (angielskim, bułgarskim, duńskim, fińskim, francuskim, greckim, hiszpańskim, holenderskim, niemieckim, polskim, portugalskim, rumuńskim, szwedzkim i włoskim).

Wszyscy, którzy chcą wcześniej przesłać swoje pytania Komisarz Kunewy mogą skorzystać z formularza na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/chat_23october2009_en.htm.

 

Źródło: materiały prasowe Dyrekcji Generalnej ds. Zdrowia i Ochrony Konsumentów – Sprawy Konsumenckie.

Tagi: · 1 grudnia 2014 · 13:25